Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Annci Hultström - 3 december 2009 21:44

Just hemkommen efter en 1,5 timme lång promenad med Linda. Var väl ingen powerwalk direkt, men skönt ändå och mycket prat blev det   .


Dagens protkoll ser ut som följer.


MAT

Frukost: 1,5 dl fil

Mellanmål: 2 Wasa delikatess med messmör

Lunch: Pasta med köttfärssås

Mellanmål: 1,6 dl naturdiet smoothie

Middag: 1 dl lax + ½ dl potatis + lite fiskdressing

Mellanmål: 1 banan


MOTION

30 minuters promenad

1,5 timme promenad


Sammanfattat så är jag nöjd med dagen. Ska se till att få med mig stegräknaren i morgon. Affärer ger många steg   


Nu ska jag kolla lite på TV och ska ta mig en kopp thé. Sen blir det sängen tidigt idag, för i morgon måste jag ha kraft... har tänkt ge mig ut i affärerna och kolla efter lite julklappar i morgon.

Av Annci Hultström - 3 december 2009 15:56

... och jag vill inte ringa igen, inte idag. Känns lite för angeläget då. Men jag hoppas på att han ringer i morgon. Har han inte ringt efter lunch i morgon så ringer jag igen.


Nu har jag sovit i ett par timmar. Skönt! Äter mellanmål nu och ska strax gå till dagis å hämta hem den lilla prinsessan.


Sedan blir det en promenad till senare ikväll, med Linda, en granne/dagismamma/kompis. Skönt med sällskap. Är lite mörkt att gå själv tycker jag.


Nej, nu måste jag gå.


Hörs igen - lita på det!

Av Annci Hultström - 3 december 2009 11:57

Jag har letat lite bland lediga jobb och jag har hittat MITT jobb!! Det är en tjänst som receptionist och man ska kunna OWS, DMG och EMG. Och som grädde på moset - kontorschefen/kontaktpersonen är en gammal chef till mig. Ååååå, känns inte som det kan bli mer rätt! Jag ringde honom, inget svar... ska ringa igen om en stund.


Håll era tummar för mig!!!!

Av Annci Hultström - 3 december 2009 10:25

Ytterligare en kall dag, väldigt fuktig kyla. Ingen sol, men friskt och härligt ändå. Var ute i 1,5 timme... gick inte så länge, utan tjattrade bort 50 minuter med Sandra  . Skönt med frisk luft.


Idag händer det inte så mycket. Jag är trött, så jag ska mest ta det lugnt. Möjligen köra någon tvättmaskin. Kanske ladda upp de 100 bilder som försvann från Fuji´s hemsida häromdagen... Hade laddat upp dom för att få dom framkallade, tryckte på sänd och vips så försvann dom. Så jag ringde de och de kunde se att de fallit ut i tomma intet, gick inte att återskapa... *suck*. Nåja, tiden har jag ju.


Jag har funderat på att börja skriva lite mat- och träningsdagbok här varje dag... kul att se, men även bra kontroll. Så jag gör ett försök, fyller på eftersom under dagen. Träningen - där ska jag skriva antal steg, men idag glömde jag stegräknaren hemma faktiskt...


Maten idag

Frukost: 1,5 dl fil

Mellanmål: 2 Wasa delikatess med messmör

Lunch:

Mellanmål:

Middag:

Mellanmål:


Träning idag

30 minuter promenad


Ha en bra dag - tills vi hörs igen i nästa inlägg.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards