Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Annci Hultström - 13 december 2009 20:27

Ber om ursäkt för bristen på inlägg idag, men vi har ägnat dagen åt shopping.  Vaknade kl. 9 (vår underbara prinsessa vaknade tidigare och gick ner för att se på tv, utan att väcka oss   ). Så efter frukost, vid 10-tiden, drog vi. 


Det blev lite julklappar, mat å lite annat. Sedan åkte vi hem och åt tacos. Jag tog lätt cremé fraiche istället för gräddfil + ett litet mjukt tortillabröd. Gick helt ok. Har möjligen lite ont i magen. Men jag ville testa.


Idag har jag knappt kunnat prata i omgångar. Är såååå hes och hostig. Så det blir ingen träning i morgon. Lika bra att hoppa över och se till att bli frisk istället. Så det blir lite städning hemma istället. Sedan är det ju lucia på dagis. Blir trevligt!! För vi har inte fått något av den varan idag.


Men nu - filmtajm!


Hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards