Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Annci Hultström - 12 december 2009 19:32

Nu är vi hemma igen efter en aktiv dag.


Först var till Löwet. Vi fick inget penicillin, han ville att vi skulle avvakta med det. Men hostmedicin och order om att dricka mycket fick vi båda.


Efter det for vi hem å gjorde oss klara för kalas. Påväg dit tog vi svängen förbi Mc Donalds och inhandlade lunch. Jag tog en liten ostburgare, men tog bort brödet å åt bara halva. Såååå äckligt var det. Kommer inte hända igen på lååååång tid.


På kalaset åt jag en halv bulle och en pepparkaka. Blev mer än nöjd även där.


Sedan tog vi en promenad upp till Kungsan å gick en sväng på julmarknaden där + kikade i NK´s skyltfönster. Detta inramat av stora härliga snöflingor som föll sakta. Såååå härligt. Stod även och kollade in skridskoåkarna och jag fylldes av julstämning.


Väl hemma åt vi middag och nu sitter vi och ser på Råttatouille.


En bra dag - om man bortser från mat och motion   .


Nej, nu ska här mysas.


Hörs igen!

Av Annci Hultström - 12 december 2009 09:00

Har ringt Löwet och fått tid för både mig och Wilma. Min hosta ger sig inte, behöver en hostmedicin som funkar (läs: Cocillana). Utöver det är jag kronförkyld. Precis som Wilma... hon har varit det i över två veckor nu. Så nu får vi se om vi båda får penicillin eller hur det blir.


Efter det blir det en tur till stan. Ska på kalas hos Samuel som fyller på måndag.


Och börjar det inte regna, så blir den en sväng på Gamla stans julmarknad åxå.


Vi hörs ikväll! Ha en bra dag tills dess!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards