Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Annci Hultström - 17 december 2009 13:59

Vi får nog en vit jul i år - för just nu VRÄKER snön ner. Sååååååååå härligt!


Jag har försökt förstå min telefon... men... hmmm... Måste nog RTFM (read the fucking manual) helt enkelt. Förstår inte ens hur man skickar ett sms, finns ingen knapp för det liksom. Så jag ger upp för nu, måste vila en stund. Ska på middag ikväll, då vill jag ju inte sitta å gäspa.


Vi hörs senare igen!!

Av Annci Hultström - 17 december 2009 11:19

I morse (kl. 7)  var det bara att klä sig ordentligt och ge sig ut i stormen. Träning stod på schemat. Det blev ett bra pass, men många hemma-träningstips så det går att köra på under julen nu. För träningen på plats börjar inte förrän 11 januari igen.


Träffade åxå Sonja där, så nu har även hon fått sitt fitnesset. Fick förövrigt en julklapp av henne som jag bara var tvungen att öppna när jag kom hem. Det var två jättefina tomteljus. Och eftersom hon är den pyssliga typen så gissar jag att hon gjort de själv.

Sonja, om du läser det här: TACK snälla rara gulliga du !! De står så fint en ljusstake nu. Ska tända dom i helgen. KRAM!!!


Jag har satt i sim-kortet i nya luren nu och börjat titta på den lite. Göra inställningar å så... bara det kommer nog ta en dag. Jösses, så många inställningar det går att göra. Kan ju surfa från den åxå, via vårt trådlösa här hemma. Cool!! Så här ser den ut:

  

Bilden är tagen från HTC´s hemsida.


Det som är lite extra kul med den här modellen (förutom alla gadgets) är att man kan designa sitt eget skal. En sådan möjlighet fick man med på köpet, annars kostar de 150:-/st (inte dyrt heller)... nu återstår bara att bestämma hur den ska se ut. Ett foto på familjen kanske? Eller nå´t coolare? Mmmm... återstår att se. Lovar att visa en bild när jag kommit på, beställt, fått och monterat det.


Jag har ett antal läsare varje dag, mellan 30-40 närmare bestämt. Nu undrar jag - vilka är ni? Jag får sällan kommentarer, men får jag det är det oftast från samma personer. Varje gång jag ser att jag fått en blir jag såååå glad. Så skriv gärna mer... det sporrar!!!


Nej, nu ska jag designa ett foto... till vad får ni se sen.


Vi hörs igen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards