Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Annci Hultström - 31 oktober 2009 12:06

Blev penicillin,luftrörskatarr...igen.Bra att det kom nu å inte om en vecka :-).

Av Annci Hultström - 31 oktober 2009 10:36

Allt packat å klart! Först skjussa (hur stavas det egentligen??) vissa till brandstationen, vidare till Löwet, hämta hos "branmasjonen" (som W säger), käka lunch (för dom som får) å sen vidare norrut.


Hörs i morgon, Trevlig helg!

Av Annci Hultström - 31 oktober 2009 09:00

Nu har jag hostat, varit hes å fått upp slem i en vecka och jag börjar oroa mig för luftrörskatarr. Brukar ju få det nuförtiden (sen jag tog bort halsmandlarna), 2002 var första gången.


Nu vill jag kolla i tid så att jag inte är sjuk när den stora dagen kommer.


Tänker tigga till mig penicillin tror jag, oavsett. Det bör hålla mig frisk fram tills dess.


Så när jag åker dit åker resten till brandstationen på öppet hus. Gillas av dom båda Flört

Av Annci Hultström - 30 oktober 2009 20:31

Det blev en söthäxa, en ful häxa och en sjörövare... Gissa vem som är vem?


Nu - mot TV:soffan. Adjöken!

Av Annci Hultström - 30 oktober 2009 17:20

Ja, nu har de börjat... ungarna. Vågar man säga nåt annat än godis? Vill inte ha fasaden dränkt i ägg... Pengar fick dom, godis är bannlyst här Flört


Hemma nu i alla fall. Är nog lika trött som Wilma. Det är jobbigt att sitta, prata å få en gratis 5-minuters massage Flört.


Nu ska jag sy lite på Wilmas maskerad-dräkt... det är för stor å vill ramla av. Hon kommer bli festens pingla.

Av Annci Hultström - 30 oktober 2009 09:06

Jaha, så var det fredag... Hallowen... å jag ska klippa mig. Japp, måste ansa barret. Det växer ju så fort nu när det är så mycket kortare. Ja, Marre - jag lovar att sätta in en bild i morgon, eller senare ikväll.


Förresten, måste uppdatera en sak... nådde faktiskt 41 unika igår, mot mina tidigare 33. Det ni, jag närmar mig Foki med stormsteg Flört


Nej, nu måste jag utfodra den lilla här å sen ska vi dra.


Ha en bra dag - tills vi hörs igen!

Av Annci Hultström - 29 oktober 2009 23:47

... besökare direkt, men mitt rekord är slaget idag. Hela 36 unika Flört.


Nu är det nattinatti som gäller... måste orka leka med Wilma å våra vänner John & Linda i morgon. Ska på lekland med barnen, dagis är stängt nämligen.


God natt å sov sött... dröm bara fina drömmar!

Av Annci Hultström - 29 oktober 2009 21:44

Japp, det är tanken... så fort pluggande är över ska jag se till att göra bloggen lite roligare... mer bilder, klipp å annat. För nu när det mest är text är den väl inte så upphetsande gissar jag?!?!


Men vad skulle ni, min trogna läsare, vilja läsa/se mer av?


Nu är snart galan över på TV å jag har i vanlig ordning fällt ett par tårar. Tänker direkt tillbaks till sommaren 2007, när jag "hittade" knölen i min mage. Fy f*n... de kommande månaderna var ingen lek. Tänk att det ska ta över 3 månader innan det går att säga om en j***a tumör är farlig eller ofarlig. Det var låååånga månader med mycket ångest. Det var otaliga kvällar, brevid Wilmas säng... hon sov och jag satt brevid och grät och berättade för henne att jag kanske skulle försvinna, men att det fanns folk här som skulle ta hand om henne, jag berättade hur mycket hon betyder för mig och vilken glädje hon skänkt mig. Fy, jag gråter nästan när jag skriver det här... ger mig en klump i magen. Men så gick det ju bra tillslut, tack å lov!


Så ikväll har jag skänkt lite pengar - i hopp om att det lilla kan göra det stora! Kom igen - skänk du med!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards