Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Annci Hultström - 17 oktober 2009 12:31

Japp, nu är jag verkligen på G. Allt flyt är köpt så det ska räcka i 3 veckor + lite till för mina första veckor efter op. Det blev ganska billigt ändå... 1000:- för 3 veckor. Hade hittat rabattkuponger på Naturdiets hemsida som gav mig 180:- rabatt... Det var 18 st... lite pinsamt nästan... men det gick Flört.


Så nu är det bara att svulla järnet idag å i morgon, sen börjar allvaret. Återkommer med hur det går å hur jag går ner. Så är det av intresse är det bara att hålla utkik.

Av Annci Hultström - 17 oktober 2009 12:28

Ja, faktiskt... det regnar konstant.


Jag skulle ju sätta igång med min glömda laboration. Men var i hela världen hittar man kopparsulfat??? Jag har kollat med de ställen som skolan sa att det skulle finnas på... d.v.s Apoteket (saluför inte det längre), järnaffärer samt färgaffärer - har det inte heller. Inte i Täby, Märsta eller Väsby i alla fall.


Så jag har mailat till läraren i hopp om att kunna lösa det på något annat sätt.


Men jag har köpt allt annat som behövs... 1 kg majsmjöl - behöver 2 msk, 1 frp gelatinblad - behöver 1, 1 kg ärtor - behöver några stycken m.m Känns så bortkastat... så bara det gör mig på dåligt humör.


Blä!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards