Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Annci Hultström - 20 oktober 2009 21:19

Dietisten sa att det var vanligt med huvudvärk under de tre första dagarna med flyt, så kanske släpper det framåt helgen.


Men jag känner iofs att det sitter i nacken åxå... så jag får kanske ropa ner H så han får ge den en omgång... ja, nacken alltså.


Å sen dricker jag inte de 3 litrarna jag ska... har fått i mig 2 idag... men kissar, trots det, som en kamel ;-)


Hmmm... får be om massage, vänta tills framåt helgen och dricka mer - helt enkelt!

Av Annci Hultström - 20 oktober 2009 13:49

Laborationerna klara... eller ja, i princip. Ett par saker ska stå tills i morgon och då "avläsas" igen. Bl.a blivande filmjölk... ska stå framme över natten och sen provsmakas... eh... känns sådär...


Nu ska jag ge mig på rapporten... få ser om jag har håret i behåll framåt kvällen, eller om jag slitit allt i förtvivlan.

Av Annci Hultström - 20 oktober 2009 12:16

Ja, tänk... bara 20 flytdagar kvar Flört. Gäller att se positivt på det... Fast faktiskt, det känns jättebra. Jag tror inte det går att vara mer taggad. Men jag ska inte sticka under stol med att jag var lite hungrig igår kväll... så när Henrik åt klementiner i soffan blev jag aningen sugen. Men då plockade jag fram mitt nya mantra i huvudet:


"Alla kilon jag tappar innan operationen kommer jag aldrig få tillbaks"


Dessa ord sa dietisten till mig å de fastnade å i morse kändes allt lättare. Det kommer gå skitbra det här!!!!! Å blir det för jobbigt någon dag så fick jag ta en extra påse sa dietisen. Jippi, hurra! Flört


Nu åter till mitt lilla labb.


Av Annci Hultström - 20 oktober 2009 09:56

Nu är det laborationsdags... kopparsulfatet hämtat och allt framställt. Får se sen om jag lyckats hålla mig ifrån att bränna ner köket och mitt hår.


Rapport kommer!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards