Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Annci Hultström - 6 oktober 2009 20:29

Jag är grymt sugen på ett väggord i hallen... men jag vete 17 vad det ska stå. Vill inte ha nåt helt vanligt som Välkommen... Skitsvårt. Vill åxå göra ett i Wilmas rum, nåt om att leka sig genom livet... hmmmm... söker å söker... få se vad jag finner ;-)


Annars har det varit en ok dag... jag känner dock att jag tappar ALL ork när dagarna börjar som den här gjorde, det drar verkligen ner mig. Så det får bli en tidig kväll ikväll... men först väntar Hells Kitchen - we love!

Av Annci Hultström - 6 oktober 2009 14:29

Vet inte varför, men i dag har jag ingen lust med något alls... känner bara för att ligga under ett täcke å se på film.


Kan ju ha å göra med att dagen började så pissigt en dag bara kan börja. Wilma var på skithumör å det smittade av sig... sen blev allt fel. Det slutade i kaos i hallen när vi skulle gå... hon ansåg tydligen att ALLT var fel... långkallingarna (fula),byxorna (fula - ha dem förra veckan, då dög dom), skorna (NÄ... vill inte ha varma skor när det är minus ute), jackan (går för långt upp i halsen)... Ja, name it å det var fel. Tillslut blev det så att hon miste dagens blomma å en blomma till var nära att ryka. När jag hotade med det så masade hon sig sakta iväg...


Bortser man från det är det ok, jag pluggar å har faktiskt vilat en stund idag åxå. Sedan hade jag tänkt att vi skulle iväg å hämta vårt paket på Ica, innehållande en matta å lite annat från Ellos. Men paketet lyser med sin frånvaro... å på Ica svarar de inte heller när jag ringer. Får se om vi åker ner en sväng ändå å kollar.


Nej, nu ska jag återgå till boken.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards