Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Annci Hultström - 8 oktober 2009 20:59

Hemkommen från Stinsen, dejtat med Johanna igen. Vi åt gott på greken, snackade skit å strosade i affärer. En trevlig kväll med en mycket trevlig tjej som har nära till skratt.

 

Lotta ringde mig idag åxå. Det gör mig så glad! Tänk vad nära vi har kommit varann... allt sedan det där samtalet på våren år 2005. Lotta ringde och berättade att dom letade större bostad, för dom skulle ha barn. Vad kul det var att kunna berätta att vi åxå skulle ha barn... 3 månader efter dom. Sedan den dagen har vi mycket tät kontakt. Tack raring för din vänskap, ser fram emot Thailand!! Kyss

 

Pluggandet går bra, det är bra mycket roligare än samhäll. Just nu läser jag om bergarter. Det kommer mer å mer roliga saker. Så det kommer gå som smort det här.

Av Annci Hultström - 8 oktober 2009 20:54

Idag har jag varit såååå seg, yr å haft huvudvärk. Så till lunch åt jag faktiskt en färdiglåda å middagen intogs på greken i Stinsen. Men det är nya tag i morgon.


Annars kan jag säga att det är bara 1 månad och 2 dagar kvar... wwwwwiiiieeee...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards