Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Annci Hultström - 16 oktober 2009 13:52

Ja, så känns det just nu!!! Skulle just bifoga mina svar och labbrapporten i uppdraget och skicka till min lärare. Vad upptäcker jag då??? Jo, att jag SLARVAT å det grövsta... jag har missat (eller kanske förträngt) en HEL laboration... å det tar typ 2 dagar att göra... så ja... det blir spännande det här. F*n - kan man väl uttrycka det på ett milt sätt.

Av Annci Hultström - 16 oktober 2009 12:11

Dagen började med en magnetkameraundersökning på Löwenströmska. Operationsläkaren ville få en exakt status på min tumör, exakt var den sitter å så. Han sa att den inte borde vara något problem, eftersom den sitter snett nedanför naveln, men ville kolla ändå. Jag fick inget svar idag, det skickas. Det längre tid idag, kändes som att de fick leta efter den, så kanske har den krympt eller försvunnit helt?!? Eller ska man tolka det som att det blivit andra förändringar???!?! Hoppas på det första...


Efter det åkte jag direkt till Solna å hämtade Henrik å sedan vidare till St Görans. Där träffade vi dietisen, Karin Franson, som gick igenom hur jag ska äta nu innan och även efter. Hon tyckte att jag skulle börja flyta redan i morgon. Men jag gör det på måndag. Så det blir 3 veckor istället för de 2 det pratades om från början. Men det gör inget, känns helt ok. Vet ju att det är för mitt eget bästa. Men jag kommer nog släppa lite på tyglarna på lördag, då ska ju jag å Lotta dricka vin å planera Thailand ;-).


Hoppas nu bara att tumören sätter nån pinne i hjulet... om inte, så opereras jag om 24 dagar. Wwwwwwiiiiiieeeee!!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards