Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Annci Hultström - 7 oktober 2009 22:56

Ja, faktiskt... enligt vågen har jag tappat 1,8kg sedan i måndags. DEt blir spännande det här! Undrar hur mycket jag kommer gå ner innan op. Jag gissar på 13 kg...


Nu sängen - god natt!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2009 22:47

Nyss hemkommen från middag med Lotta, vi åt på Tiger. Åh, det är såååå gott och det får mig att längta ännu mer till Thailand.


Jag hoppas verkligen att det blir en resa i mars. Vi planerar det med Lotta m. familj och den 24/10 ska vi träffas hos dom och planera. Efter det bokar vi!!


Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig.


God natt!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2009 08:30

Ah, så gott vi har sovit allihop i natt. Wilma kom i säng vid 19-tiden å sov hela natten i sin säng, iofs inte ovanligt (det händer inte mer än någon gång varannan vecka att hon kommer till oss), vaknade av sig själv och kom in till oss när vi vaknat iklädd klänning å tights. Sötnosen! Nu var det ju en sommarklänning, så jag fick förhandla lite att hon fick ha klänning på dagis om jag fick välja. Det gick hon med på och resten av morgonen gick helt problemfritt.


Jag har åxå sovit gott!!! Vaknade efter 1,5 timme å tog bort spikmattan som jag somnat på... sen snusade jag vidare. Å Henrik hade åxå sovit superbra. Hmmmm, hade jag i nåt i maten igår som jag inte minns?!??!?!


Så nu är jag redo för en ny dag, ska börja med att hoppa in i duschen å sedan få i mig lite frukost. Sedan blir det plugga för hela slanten. Ikväll ska jag iväg med en kompis å käka på Tiger. Gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards