Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Annci Hultström - 22 oktober 2009 23:04

Det har gått superbra. Jag är så stolt över mig själv!!! Inge huvudvärk heller, så det verkar stämma det där med 3 första dagarna.


Hade f.ö tappat ytterligare i vikt till idag... men "bara" 0,5 kg... men i slutänden kommer det bli kanon ändå!


Nu väntar bingen.


God natt!

Av Annci Hultström - 22 oktober 2009 21:29

...men det får bli först i helgen, då ska vi bort å jag tvingas därmed kamma mig ;-). För vem orkar föna, forma å platta håret för att sitta instängd hemma framför en dator hela dagarna? Ja, inte jag i alla fall.


Men som sagt, i helgen... då ska det fotas :-)

Av Annci Hultström - 22 oktober 2009 21:24

Jag fick G+ och känner mig rätt nöjd med det. Men med tanke på hur mycket tid jag lagt ner, framför allt på att hitta det där koppar-j***a-sulftatet. Bara det borde gett mig VG.


Nu återstår resten, 2 uppdrag och sedan muntligt slutprov. Det borde bli i krokarna av 5-6 november, vill ha det så sent som möjligt... behöver all tid jag kan få.


Har f.ö fixat till bloggen lite idag - tyckte det blev aningen bättre... men lite mer finesser borde de erbjuda tycker jag. Men det kommer kanske?!


Nu ska jag gå ner å äta dagens sista mål - théet skippar jag.


Vi hörs å blir det inte idag, så blir det i morgon. Var så säker!


God natt, utifall att :-)

Av Annci Hultström - 22 oktober 2009 15:28

Ja, jag fattar inte var tiden tar vägen... hon blir snart 4 å jag minns den första gången jag höll henne i famnen, som om det vore igår. Hon var så liten... 3540 gram å 50 cm lång - en exta snitt-bebis ;-).


     


Och som sagt, nu är hon stora tjejen

     


som i morgon ska hem till sin kompis (läs: första kärlek) och äta middag. På en fredag å allt ;-). Passade så bra, för jag flyter ju å Henrik ska på Vassa Eggen i morgon med jobbet. Så då skulle hon vara tvungen att äta ensam å det är ju inte så kul.


Hans pappa hämtar de båda från dagis vid 16-tiden, sen hämtar väl jag där vid 19 kan jag tänka.


Åh, vad ska jag då fördriva tiden med??? Jo, jag vet... scrappa kort. Har ju två födelsedagsbarn att fira på lördag ;-)

Av Annci Hultström - 22 oktober 2009 12:14

Detta är enligt mig, en vackraste platsen på jorden... ja, som jag hittills har hittat såklart. Det är Similian öarna, ett av världens 7 vackraste dykvatten. Vi var där på vår bröllopsresa 2004 och såg både havsköldpaddor, delfiner, barracuda- och clownfiskar och jättevaraner. En oförglömlig dag!


        


När jag ser bilderna vill jag bara tillbaks... och tänk... snart är jag där. Ja, nästan... i Thailand i alla fall :-)

Av Annci Hultström - 22 oktober 2009 11:44

Efterlyser härmed mitt läshuvud, det tycks ha blivit borttappat. Jag vet inte när eller var... men ett signalement kan ni få:


Lite runt och fräknigt ansikte, blå ögon, lockigt eller rakt hår (beror på dagsform) som är kort i nacken å längre där fram, färgen går inte riktigt att förklara - mörk koppar kanske, insidan: tom.


Hittar ni det är jag mer än tacksam om ni säger till - för jag behöver det verkligen!!! Inget jag läser fastnar nämligen.


Tack på förhand!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards