Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Annci Hultström - 15 oktober 2009 20:33

Ja, det är frågan... kan man spola tillbaks dagen och börja om igen???


Det har verkligen varit tidernas sämsta dag och jag har varit den sämsta mamman man någonsin kan vara. Jag har bara känt för att krypa in under sängen... ja, under sängen - så illa har det varit.


Den vanligtvis ljuvliga lilla prinsessan har idag funnit ALLT, precis ALLT FEL!! Så det har varit ett evigt gnällande från att hon vaknade tills hon somnade. Å som grädden på moset hade hon vänt upp å ner på HELA sitt rum när jag lagade mat... Det var rätt tyst å jag frågade vad hon gjorde. En överraskning sa hon... å överraskningen var att hon rivit ut det mesta ur sin hylla och "tak-tuben" där hon har alla sina gossar. Så det såg ut som om en tromb som gått fram. Så det blev till att städa på en gång...


Det ihop med känslan av uppgivenheten jag känner över den där j***a naturkunskapen är ju inte direkt välgörande.


Ja, den känns lite hopplös... jag kan verkligen inte analysera. Det är inte min grej. Ska lämna första uppdraget i morgon (3 dagar försent). Får se hur det går.


Nu ska vi se en film, får se om jag blir bättre till mods då.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards