Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under februari 2013

Av Annci Hultström - 27 februari 2013 11:25

... för hemfärd snart då. Känns vemodigt, vill inte...

Sista dagen bjöd på mestadels sol, men även moln och en störtskur med regn. Nu är det dock uppehåll och det är bra, för det vankas en lättare snack-middag med dryck på Hans. Detta ihop med familjen Z som anlände kring lunch idag.

Kl 19.30 blir vi hämtade för vidare färd till flygplatsen. En 4 timmars resa som jag hoppas bjuder på lite sömn. Kl 01.45 går planet.

När vi kommit hem lovar jag en enorm bildbomb och ett långt inlägg. En sammanfattning.

Ha en finfin onsdag!!

På bild - en krabba som flutit upp, död.

Av Annci Hultström - 26 februari 2013 17:00

... bjöd vädret på moln och regn. Men varmt och stundvis liiiite sol. Och den lilla solen krävde ingen solskyddsfaktor. Eller vändning av "steken". Trodde jag ja. Fy faaaan (ursäkta grekiskan) vad jag har bränt mina smalben. Ajsingbajsing. Men övriga kroppen klarade sig. Den är helt klart mer tålig.

I morgon, om solen är framme, blir det till att skydda benens framsida samt sola baksidan först och främst.

Det blev en sväng på stan. Då klädde sig flickebarnen i lika klänningar. Och strax innan hemfärd fick de sina hår flätade. Bara sådär. Såååå söta så :-). Bild kommer en vacker dag.

Nej, nu ska vi packa. I morgon åker vi hemåt. Sägs det.

Ha en fortsatt bra tisdag och en god natt när det väl är dags.

Av Annci Hultström - 26 februari 2013 10:32

... har vi kvar här i paradiset. 27 timmar. Jag önskar så att det var 27 dagar eller ännu hellre 27 veckor...

Alldeles nyss åt vi lunch på Dr Lanta. När den var avklarad ser jag två bekanta ansikten på stranden. Jag springer mot dom och hojtar. Två överraskade ansikten skiner upp och det blir kramkalas. De jag mötte var mitt X mamma med make. Har inte träffat dom på 10 år. Underbart!!!

De är ute på en 2 månaders resa och skulle vara här ett tag nu.

Nu ska vi ta massage, sen blir det stan. Vi måste hämta ut pengar, handla lite och sen avsluta med middag.

Ha en bra dag där hemma!!

Av Annci Hultström - 25 februari 2013 17:21

... öste ner... Ja, i princip hela dagen faktiskt. Men i utbyte fick vi en heldag med shopping.

I vanlig ordning shoppade H pikétröjor och tofflor. W fick nåt armband och en Adidas-jacka. Själv köpte jag bara ett armband och ett halsband (se bild... lägg även märke till matchningen med klänningen... en given sommarhit).

I morgon hoppas vi på en bättre soldag. Måste ju bränna på innan hemresan.

Kvällen bestod av middag på stranden. Vi åt på ett hak med lekplats, så det blev en soft stund. Mätta blev vi. Se bara på männen...

Nu blir det poolhäng... för regnet har lämnat oss och barnen sover. Typ. Nu.

Av Annci Hultström - 24 februari 2013 17:04

... det ville sig inte idag. Får bli i morgon då.

Nu ska jag lägga mig och läsa, innan jag är trött nog att sova.

God natt!

Av Annci Hultström - 24 februari 2013 16:52

... visst inte komma med. Så här kommer ett nytt försök...

Av Annci Hultström - 24 februari 2013 16:43

... sol, moln, regn, massage, hämtpizza och Mello. Det var vår dag. Hur var er?

Av Annci Hultström - 23 februari 2013 12:09

... varit täckt av idel moln. Lite trist med tanke på att det inte är så många dagar kvar. Men, men... det går ju inte att påverka, så det är bara att gilla läget.

Nu ska vi in till stan för shopping och middag. Får se vad vi kommer hem med.

Ha en finfin fortsättning på lördagen!

Ps Avslöja inget om Mello, vi ser den i morgon

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards