Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Annci Hultström - 2 oktober 2009 21:23

På måndag tänker jag börja halvflyta. Tänkte börja byta ut 2 måltider (frukost å lunch). Tänkte att det kunde vara bra att hinna gå ner ett par extra kilo innan det är dags, för ju fler desto bättre... samt vänja sig lite.


Det känns så bra, inte jobbigt alls. Fick ju listan på vad man får använda å det är några där som är riktigt goda. Så jag hoppas det går bra.


Jag återkommer med rapporter om hur det går, samt med ev. viktminskning.

Av Annci Hultström - 2 oktober 2009 21:14

Ja, idag kom dom... Papprena med stor P... Det var inskrivningstid (10/11) och kallelse till narkosläkaren (5/11 kl.9) samt papper från dietisen. Hos narkosläkaren tar de ekg, blodprover å lite annat. När jag är klar där ska jag över till kirurgen och få mer info där ang. tvätt med hibiscrub å sånt... Från dietisen fick jag en lista med de pulver jag kan använda mig av och i vilken utsträckning. Jag kommer även bli kallad om ett par veckor.


Det börjar närma sig nu. Känns fortfarande overkligt. Så det är pirrigt, men lyckligt pirrigt :-).

Av Annci Hultström - 2 oktober 2009 18:13

Trodde aldrig hon skulle sluta fråga... Hur kan en människa finna detta så intressant att hon kan ställa så många urtrista frågor i hela 35 minuter? Fattar inte jag... get a life!

Nåväl, nu är det över. Fick G. Var och nosade på VG, men hon satt det inte riktigt räckte ända fram i vissa avsnitt. Men jag är helt nöjd ändå... Och nu ska jag minnas detta i resten av mitt liv, så att jag kan slänga mig in i intressanta politiska diskussioner nästa gång jag är på fest... eller... eh, vad var det nu jag hade läst?!??!?!

Nu blir det thaimat från Tiger å sen idel fredagsmys med popcorn och Pettson & Findus :-)

Av Annci Hultström - 2 oktober 2009 11:55

Känner mig lite uppgiven, tror inte det kommer speciellt bra på provet idag... men snälla Gud, om du nu finns, gör att så att läraren ger mig lätta frågor och inte sånna som ska analyseras till döedagar. För då är jag körd... please... jag har sällan bett om något. Ha det i bakhuvudet!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards