Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Annci Hultström - 19 december 2009 21:40

Nu har gästerna åkt hem och ett lugn har spridit sig. Tänk vad 3 barn kan låta mycket. Nästan fascinerande.


Medan jag förberedde här så tog Henrik barnen till pulkabacken. Det uppskattades och dom kom hem som små rosenkindade snömonster. Härligt!!


Maten (fiskgrytan) blev god och 1 glas vin slank ner obehindrat.


Har fått grym rethosta - igen. Så tröttsamt! Tog Cocillana nu, hoppas den hjälper snabbt. För nu har jag hostat i 4 timmar...


Nej, nu - kolla TV, slappa å sen sängen.


Vi hörs i morgon!

Av Annci Hultström - 19 december 2009 12:33

Nu är lokalen dukad och klar och tårtan fylld. Det som återstår i morgon är att lägga upp kakor, garnera tårtan och brygga kaffe. Skönt! Att vara i fas ger en känsla av lugn   .


I morse ritade Wilma på sin tavla. Kolla in huvudfotingen:


  


Observera tofsen på huvudet (= hår) och pricken nere vid benen (= snippan). Den har även en navel där i mitten. Hon förklarade alla kroppsdelar för oss. Lovely!!!


Nej, nu - lunch. Sen plocka lite här inför kvällens middag med svägerskan + familj.



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards