Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Annci Hultström - 27 december 2009 19:46

Ja, det har varit fullt upp.


Igår skulle vi till svärmor å svärfar och fira jul, men på vägen dit tog vi en sväng inom Willys i Arninge. De har hyst in en skoaffär hos sig och de hade ett par skor jag ville ha. Men naturligtvis fanns de inte... Så vi åkte vidare till Täby istället. Där var vi hela eftermiddagen, kom inte hem förrän strax före kl. 21. Då gick jag direkt till en kompis och satt där och pratade strunt till 23.30 Väl hemma kollade vi lite tv och sedan blev det sängen.


Av mina svärföräldrar fick jag en STOOOOOOOOR röd härlig filt som jag önskat mig. Wilma fick en massa fint... tjejlego bl.a Så gulligt! Hennes favvis blev nog ändå den rosa balettkjolen + benvärmarna med glitter i   .


Idag drog vi på shoppingtur. Vi bytte en dubbelköpt present till Wilma (mikrofon blev ett spel istället), jag köpte ett par toppar, kollade skridskor till Wilma m.m Är helt slut nu, så det blir en kväll i soffan.


Jag köpte f.ö topparna på vanliga avdelningen. Så det börjar hända grejer nu - såååååååååå skönt!!!!!!!! Den ena är en vanlig svart med pingvinärm och mudd nertill. Den andra var lite annorlunda, svårt att förklara - så bild kommer. Den är lite liten (men inte för liten), men jag har kollat på den förr och tycker så mycket om den. Så jag köpte den att ha i Thailand.


Ni anar inte hur j***a bra det här känns!!!! Nu fattas bara en crosstrainer, sen blir det fullt ös på träningen här hemma på kvällarna.


Nu - natta Wilma. Hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards