Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Annci Hultström - 31 oktober 2012 18:32

... slöardag det har varit idag. Har lökat i soffan, fikat, gått en långpromenad i solen, handlat, busat med syrrans hund och gosat massor med densamma.

Nu sitter vi på tåget påväg hem. Och vet ni vad? Jag har lärt mig dela mitt internet från telefonen (jag vet, busenkelt... har bara inte gjort det förr), så W kan spela spel på nätet. Tänk vad lätt resan går då.

När vi kommit hem blir det dusch och sen bingen. För i morgon är det dags för jour och jobb (15 timmar). Men sen är jag ledig en dag igen. Skönt!!

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 31 oktober 2012 10:10

... Välkommen november. Ja, november alltså. Var tog oktober vägen? På fullt allvar har jag aldrig upplevt en månad som gått så fort.

Vi däckade tidigt igår. Och vaknade såklart tidigt åxå. Nu är frukosten avklarad och W har varit ute och gått med Disa. Och morfar. En timmes promenad blev det. Ska nog ta en runda jag med tror jag. Om ett tag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards