Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Annci Hultström - 3 oktober 2012 18:49

I morse och fram till kl 13 var det ett helt underbart och soligt höstväder. Men sen, vad hände?? Så typiskt när jag skulle ut på promenad. Hade sett fram emot att gå den i finvädet. Passar på den timmen W är på cirkusskola. Föräldrar får ändå inte vara med. Behöver jag säga att jag såg ut som en dränkt katt när det var dags att hämta henne igen?!

Nu har vi handlat lite och fått i oss middag. Det blev något så kulinariskt som ravioli på burk idag. Det ni ;-).

Nu ska jag städa lite och sen dyka i säng. Har en låååååång arbetsdag framför mig i morgon. Start kl 6 och planerat slut kl 20. Phu... kommer förmodligen att somna på pendeln hem och vakna i Märsta. Eller ännu värre - i Södertälje. Tänk om man somnade så hårt att man åker och vänder... Nä, bevare mig väl... får nog ställa klockan.

Nä, nu - städtant! Sov gott om vi inte hörs igen!

Av Annci Hultström - 3 oktober 2012 06:09

Ja, att jag skulle maska köket alltså. Nä, jag är som en urvriden trasa. Somnade på bussen hem igår och det har bara hänt en gång innan under det senaste året. Den gången gick det bra och jag vaknade precis innan min hållplats. Men inte idag inte. Nähä, då vaknade jag 4 hållplatser senare. Var bara att gå över gatan och ta en annan buss tebax.

Väl hemma fick jag sådan yrsel och armarna blev helt svaga. Det höll i sig tills jag la mig. Märklig känsla. Så kvällen blev en mycket slö sådan.

Igår fick jag en present av W som hon gjort på fritids. Blev superglad!!!! Det märks f.ö att hon blir äldre... materielet har ändrats från små plastpärlor till riktiga grejor. Se själva:

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards