Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Annci Hultström - 24 oktober 2012 19:29

... vad trött jag är. Vilken dag. Jag är heeeelt slut. Hjälpte inte det minsta med en promenad. Gjorde mig bara än mer trött. Blir helt anfådd av att bara gå upp för trappan, så nåt är helt klart fel.

Efter Cirkusskolan susade vi hem och gjorde ugnsfalukorv med mos. Det är verkligen gott!! Nu har vi duschat och jag tänker inta sängläge en stund. Tänker läsa min bok i väntan på "Berg flyttar in". Hon är ju bara bäst. Så fort det är slut blir det till att sova, för i morgon väntar veckans 4:e och sista jour. Blir den lika jävlig som dagens är det bra att ha många timmars sömn i ryggan.

God natt på er och dröm sött!

Av Annci Hultström - 24 oktober 2012 19:29

... vad trött jag är. Vilken dag. Jag är heeeelt slut. Hjälpte inte det minsta med en promenad. Gjorde mig bara än mer trött. Blir helt anfådd av att bara gå upp för trappan, så nåt är helt klart fel.

Efter Cirkusskolan susade vi hem och gjorde ugnsfalukorv med mos. Det är verkligen gott!! Nu har vi duschat och jag tänker inta sängläge en stund. Tänker läsa min bok i väntan på "Berg flyttar in". Hon är ju bara bäst. Så fort det är slut blir det till att sova, för i morgon väntar veckans 4:e och sista jour. Blir den lika jävlig som dagens är det bra att ha många timmars sömn i ryggan.

God natt på er och dröm sött!

Av Annci Hultström - 24 oktober 2012 08:47

... vilken morgon. Först inget system. Sen 4 sjuka. Normalt är det ingen fara på taket. Men med noll ersättare blir det genast lite värre. Så jag har råddat en del kan man säga. Men det gick tillslut och jag känner mig stolt faktiskt.

I natt har jag sovit som en klubbad. Igen. Känner att den här hostan tar musten ur mig och att nåt inte står helt rätt till. Jag hostar tills det gör ont i huvudet. Men bara på dagen tack och lov. Får se om det kanske får bli ett läkarbesök någon dag.

Nu väntar en dag på kontoret, sen hem och hämta W för vidare färd till Cirkusskolan. Sen kraschar jag väl i soffan. Som vanligt.

Ha en bra dag där ute!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards