Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Annci Hultström - 27 oktober 2012 12:24

Har sovit nästan 10 timmar inatt, så jag känner mig utvilad. Otroligt nog.

W och jag är rejält påklädda och njuter av dagen utomhus. H sover ruset av sig.

Vi har lekt i en lövhög hur länge som helst och nu hackar hon is. Säkert kul att göra, men tråkigt att titta på. Försöker få henne att vilja gå vidare, men nä...

Resten av dagen ska bestå av städning. Skulle ha gjorts i torsdags, men ingen orkade.

Förresten, fick en groupon idag. Där fanns ett erbjudande om fotografering hos Jannis som tog bilderna vid vårt bröllop. Han fotade även W när hon var 5 månader. Jag gick in på hemsidan kollade runt lite och se, där fanns en bild på W. Jag vet att han sa då att han gillade den och det stämde visst eftersom han fortfarande har den kvar på sidan. Fast iofs, den är ju underbar.

Nä, nu är hon redo... så off we go. Mot Lidl.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards