Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Annci Hultström - 30 oktober 2012 21:19

Idag tog jag med mig den lilla människan till jobbet. Allt för att förenkla dagens resa till mor & far. Vi skulle nämligen ta oss hit med tåg och jag insåg i morse att vi skulle spara enormt med tid om vi tog SJ-tåget direkt från stan och inte från Väsby (Upptåget) som ursprungstanken var. Och lika "dyrt" var det åxå... 170kr för oss två. Som hittat. Så sagt och gjort, hon följde med och skötte sig exemplariskt. Både på jobbet och på tåget.


När vi var på jobbet fick vi besök åxå. En av mina konsulter blev mamma för en månad sedan och hon kom på besök med sin lilla tös. Naturligtvis var jag snabbt framme och ryckte åt mig godingen. Och oj, vilken tur jag hade att hon skulle få en flaska mat just då - för då fick jag sköta det och mysa lite extra länge. Lilla raringen...

 


Väl framme i Tierp möttes vi av systra mi på stationen. Hon skjutsade oss hem till mor och far. Där blev vi mötta av den här alien-hunden:

 

Milt sagt kan man säga tt ögonen drog åt sig en aaaaaning av blixten. Eller vad säger ni?


Nä, nu ska jag lägga W. Och mig. Sov nämligen som en rumpa i natt (fullmånen??) och är därför HELT slut. Så god natt och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards