Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Annci Hultström - 8 oktober 2012 20:29

... på inspiraiton, så det här inlägget blir nog inte ett av de festligaste jag skrivit under mina (drygt) 3 år som bloggare.


I fredags fick jag min operationstid med posten. 6 december var tanken. Men nä, det går inte. För nära resan. Så idag ringde jag och avbokade den. De kommer att kalla mig på nytt. Men för säkerhetsskull ska jag ringa i början av året och pressa de lite, för tydligen faller man utanför vårdgarantin om man tackar nej av personliga skäl. Då tar det kanske skitlång tid, så lite press blir nog bra.


Idag gjorde jag och Wilma detta till middag:

 


Plättbakelser. Plättar, sylt, grädde, chokladsås och lite stössel. Själv åt jag ostkaka. De var nöjda med sitt och jag med mitt. Mmmmm...


Nej, nu ska jag faktiskt se på TV. Gardells drama på 1:an. Efter det blir det bingen. Så - Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards