Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Annci Hultström - 28 oktober 2012 21:52

... kan göra mig så glad. Men iofs, med det här skenet är det kanske inte så konstigt?!

Av Annci Hultström - 28 oktober 2012 19:47

... gott inatt, det kan jag lova, för dagen har varit fylld med aktiviteter och av det sover jag gott. Detta har gjorts:

Shopping på IKEA (vi var nästan själva...). Till sovrummet blev det: sänglampor, taklampa, överkast. Utöver det en massa annat såklart. För att BARA köpa det på listan går helt enkelt inte.

Därefter:

Shopping på ÖB. Där blev det julgardiner till köket, mopp, pasta, lösgodis.

Sen bar det av hem. Där gjorde jag vinter ute... slängde sommarens vissna blommor, krattade löv, tömde grillen, ställde upp allt på altanen m.m Nu är vi alltså officiellt klara för mängder med snö.

Väl inne har jag monterat taklampa (IKEA's Maskros), städat, lagat mat, skurit pumpa, skickat ut unge på "Trick or treat"-runda (jag vet att det är tidigt, men hon och en kompis var ivriga), vikt tvätt.

Med allt detta gjort tänker jag, med gott samvete, löka i soffan. För det är ju "Solsidan" och det går inte att missa.

I morgon är det jobbdags igen. Jour, som vanligt. Sen ska jag se om det finns tid för däckbyte någonstans. Är väl inte ensam om att vilja få hjälp gissar jag.

Ha en fortsatt bra kväll och sov gott när det väl är dags!!

Av Annci Hultström - 28 oktober 2012 09:38

... för att vi lyckats ta oss ur huset redan kl 09.15, en söndag. Vet inte om det ens hänt någon gång. För normalt har vi inte ens pallrat oss till frukostbordet vid den tiden.

Vad för vi då uppe och bilen? Jo, vi ska till IKEA och köpa ett par saker. Hoppas vi är skapligt ensamma eller om alla tar tillvara den extra timmen.

Det är en kall morgon, -7 när jag vaknade. Underbart, säger jag som älskar när det biter i kinderna. Ska vara ute en stund. Måste göra vinter på baksidan. Har inte kommit så långt än.

Ha en skön söndag därute!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards