Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Annci Hultström - 19 oktober 2012 20:19

Ja, vad tror ni? Är hon nåt att anställa om sisådär en 18 år?? OBS!! Glöm inte ljudet.
Detta är något som ofta händer när jag jobbar hemifrån.  Då tar hon ofta en telefon och går och sätter sig i vardagsrummet och "jobbar".
Efter att jag hämtat W från skolan gick jag på toa (ja, även jag gör det emellanåt). Och vet ni vad? Jag höll på att somna. Huvudet tippade flera gånger. Så när maken kom hem och sa att jag kunde vila, och han fixade middagen, var det som en skänk från ovan.

En halvtimmes sömn senare var det dags för alla fredagsfirares nationalrätt - Tacos. Och såklart ett glas rött.

Nu är det intaget och fredagsmys i soffan väntar. Men om jag ska vara ärlig tror jag att jag somnar innan det ens har börjat. Är heeeeelt slut.
Önskar er en trevlig kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards