Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Annci Hultström - 20 oktober 2012 23:08

... såklart, på soffan. Vaknade nyss och inser, efter att tänderna är borstade och sminket borttaget, att jag är aningen för pigg för att somna på studs. Så jag tänker läsa några sidor i en bok jag köpte idag. Den släpptes i juli och jag har väntat på att den ska komma i pocket. Men se, idag hittade jag den i storpocket. Till priset av en liten pocket. Typ.

Det är den 5:e boken i serien om barnmorskan Cecilia Lund, "Modershjärtat".

Undrar vad klockan är när jag lägger ifrån mig den?!

Av Annci Hultström - 20 oktober 2012 19:58

I morse, efter frukosten, bar det av till Ica Maxi Arlanda. Målet var presentköp, för ett kalas väntade. Det var mitt lilla stora fadderbarn som fyllde 4 år igår.

Hennes bror fyllde för en månad sen och hennes far om en dryg vecka, så de firade vi åxå såklart.

Det var en massa gott till fika och en jättefin (och god) tårta. Bild på den får ni lite längre ner.

Väl hemma blev det mat från pizzahaket... Pasta till de två yngsta och kebab till mig.

Nu är det lördagsgodis och Eric Saade-konsert som väntar. Och känner jag mig själv slumrar jag nog snart här i soffan... är trött. Hostan, som inte ger sig, tycks ta ut sin rätt. Jobbigt och uttröttande. Blä.

Morgondagen ska bestå av... eh... hmmm... Vet inte. Nä, sant. Inga planer. Än alltså.

Nä, nu önska jag en trevlig afton. Och sen - Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards