Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Annci Hultström - 15 oktober 2012 21:54

... - vad är det?!?! Får upp en varningsruta om det titt som tätt. Har googlat, men utan resultat. Under inställningar hittar jag att den heter nåt med "Wellness". Vad behövs den för? Någon som vet?

Nu blir det snart bingen för i morgon väntar ytterligare en jour och efter det ska jag ta W till doktorn.

Hon har klagat på ont i öronen i 4 veckor nu. För drygt 2 veckor sedan tog vi henne till närakuten. Då sas anledningen vara vätska bakom trumhinnan. Var hon inte bättre på 1vecka skulle vi återkomma. Nu har det, som sagt, gått drygt 2 veckor och då är det ju på tiden eftersom hon fortfarande klagar. Sedan 1 vecka klagar hon över huvudvärk åxå + att hon är kronförkyld och inte sig lik humörmässigt. Så min amatördiagnos säger bihåleinflammation. Proffsdiagnosen lämnar jag åt doktorn.

Nu - God natt och sov gott!!!!

Av Annci Hultström - 15 oktober 2012 16:06

... blåa strumpbyxor. Det är visst ett talesätt har jag hört. Eller... eh... Nåja... nu blev det så. Ett par blåa strumpbyxor. Trodde jag aldrig om mig själv. Men jag måste ju matcha den blåa blusen jag köpte härom veckan.

Så har en dag gått. När jag vaknade i morse, fortfarande coccillana-dåsig, trodde jag aldrig att det skulle gå. Men joho då. Och fort gick det åxå. Känner mig trött, hostar en del och har dåligt med röst, men det går helt klart åt rätt håll.

När jag hämtat den lilla människan ska det lagas mat. Efter det får det räcka med sysslor. Eller ok, en tvättmaskin kan jag kosta på mig att kasta in. Men sen är det nog. Så det så.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards