Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Annci Hultström - 13 oktober 2012 18:29

... hade jag så pass mycket kraft att jag kunde ta mig ur soffan och upp för trappan. Där lade jag mig på rygg i Wilmas saccosäck, under Wilmas säng, och fäste fast en ljusslinga. Nu är jag helt slut igen. Så det är tur att middagen från igår räcker även idag. Då är det snabbt avklarat med hjälp av micron.

Ja, sen väntar soffan igen.

Ha en trevlig lördagkväll!!

Av Annci Hultström - 13 oktober 2012 13:06

... bästaste Lotta sin 40-års dag. Utan mig. Ja, för här ligger jag. I soffan. Kronförkyld. Huvudet är så snorfullt (i dubbel bemärkelse) att det värker. Halsen gör ont. Hostan tilltar. Alltså inget ultimat party-tillstånd. Blä!!! Så trist, men ibland får man inse sina begränsningar.

Så Lotta - vi önskar dig ett toppenfirande och hoppas att alla andra hyllar dig kungligt. Det är du värd min kära vän!!!

Nu är H och handlar, W är hos en kompis. Ett perfekt sova-tillfälle. Så -God dag! Heter väl så när man sover på dagen, eller?!

Av Annci Hultström - 13 oktober 2012 13:06

... bästaste Lotta sin 40-års dag. Utan mig. Ja, för här ligger jag. I soffan. Kronförkyld. Huvudet är så snorfullt (i dubbel bemärkelse) att det värker. Halsen gör ont. Hostan tilltar. Alltså inget ultimat party-tillstånd. Blä!!! Så trist, men ibland får man inse sina begränsningar.

Så Lotta - vi önskar dig ett toppenfirande och hoppas att alla andra hyllar dig kungligt. Det är du värd min kära vän!!!

Nu är H och handlar, W är hos en kompis. Ett perfekt sova-tillfälle. Så -God dag! Heter väl så när man sover på dagen, eller?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards