Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Annci Hultström - 14 oktober 2012 20:01

... inomhus en hel helg. Jag har inte ens varit till brevlådan. Men så har det gett effekt åxå. Ja, om det nu är det som gör att jag mår bättre förstås. Egentligen är det kanske all vila, för det har jag fått mängder av.

Idag har jag bakat knäckebröd. Det är det enda, sen har jag bara lökat.

Nu väntar "Solsidan", sen sängen. Det är ju trots allt jourmåndag i morgon.

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 14 oktober 2012 09:31

... än att bli väckt av en arg unge. Det gör mig på pisshumör. Den här gången handlade det om en chokladask.

Det var en ask som jag fick när jag fyllde och som vi, under ett par lördagar, ätit av efter att hon somnat. Inte så att vi var ego, utan det bara blev så.

Igår tömde vi asken på de sista bitarna och hon hittade den tomma asken på morgonen. Det resulterade i att hon, asförbannad, väckte oss och sa att vi lovat henne att smaka. Vi bad om ursäkt och sa att vi köper en ny, likadan. Men se, det funkade inte för då var det inte SAMMA ask, den jag fått i present. Att innehållet på en annan ask var identiskt sket hon blankt i. SUCK!!!!!

Det har varit många sånna tillfällen ett tag nu. Ofta småsur och missnöjd. Gissar att det är åldern. Preeteen, typ.

Själv har jag sovit som en klubbad. Coccilianan gjorde vad den skulle. Och det funkade bra. Har inte kunnat ta det sen open. För jag har blivit helt speedad, svettig och orolig av den. Men nu funkade den. Det tackar jag för.

Jag känner mig bättre idag. Hes, förkyld och hostig - men starkare. Ja, i alla fall nu så länge jag inte gått upp. Får väl se sen. Ska förvisso ta det lugnt. H & W ska åka till IKEA och köpa tyg till W's sängkoja. Det orkar jag inte bli med på, så jag tänker vila för att sen - kanske - orka sy.

Nej, nu - frukost!! Önskar en bra söndag.

Av Annci Hultström - 14 oktober 2012 00:02

... är fantame tidernas bäste skådis. Vi har precis sett "The magic of Belle Isle". Underbar film och han var som vanligt grym.

Nu är det dags för mig att släpa mig upp till sängen. Har lika ont i kroppen, men i bröstkorgen river det rejält när jag hostar. Så lite Cocciliana blir det nog allt nu.

God natt och sov gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards