Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Annci Hultström - 12 oktober 2012 23:11

... tog jag min (feber?)-ömma kropp och släpade mig upp hela långa vägen uppför trappan. Från sömn i soffan mot sömn i sängen.

Som det känns nu så krävs ett mirakel för att jag ska kunna gå på fest i morgon. Bajs säger jag om det...

God natt på er!!

Av Annci Hultström - 12 oktober 2012 19:04

... intagen och soffan väntar. Känns som jag kommer att somna rätt omgående, för jag är heeeeelt slut.

Kursen var kanon. Lättförståelig och givande. Så jag är nöjd.

När jag kom därifrån blev det två Alvedon och en stund på soffan. Sen kom W. Hon lämnade bara väska och gick sedan ut för att leka. Då började jag med middagen.

Ja, det var dagen. Nu, som sagt, soffan. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 12 oktober 2012 08:20

... med sömn. För jag mår inte ett dugg bättre idag. Hosta har jag fått åxå. Så idag går jag på Alvedon och näsdroppar. På det viset hoppas jag genomleva utbildningen.

Det jag ska lära mig är ett verktyg för att göra kundundersökningar. Hoppas innerligt det ät lätt och logiskt, för annars lär inte mitt snorfyllda huvud hänga med.

Ikväll blir det potatisgratäng, kantarellsås och helstekt fläskfilé. Naturligtvis ett glas rött åxå, för det är det bästa mot förkylningar har jag hört. Ser redan fram emot det hursomhelst.

Ha en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards