Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Annci Hultström - 23 oktober 2012 22:18

... hittad. Antog att hon bodde kvar där hon bodde sist (för typ 7 år sen), sökte hennes namn och fick en träff. Så jag skrev ett sms med inledningen att jag inte är en galen människa, utan en sökande... som letade en gammal kallskänka från Arlanda. Fick svar ikväll. Det var hon!! :-). Dock var det hennes dotters telefon. Tur att den stod på henne. Och f.ö hennes gamla namn, gift som hon var. Även hon kunde komma, så nu är vi 8 små haggor. Ska bli GRYMT kul!!!!

Lyckades med tiggandet och har nu fått massage av maken. Ett piller är intagen och nu väntar sängen. Så god natt igen då :-)

Av Annci Hultström - 23 oktober 2012 19:26

... pannknack eftermiddagen fört med sig. Tablett hjälper inte, så jag ska tigga till mig lite massage av maken så fort den lilla prinsessan är nattad. Och efter det blir det bingen tror jag bestämt. Så - God natt och sov gott!

Av Annci Hultström - 23 oktober 2012 09:08

... plötsligt kan kännas bra, bara solen visar sig. UNDERBART!!! Det var ett tag sedan kan man ju säga.

Efter en lugn jourmorgon är jag snart på plats på kontoret. Där väntar det vanliga - jobb och möten. Jag går sällan ut på lunchen, men idag ska det baske mig ske. Den här solen bara måste tas tillvara.

Vet ni vad? När jag jobbade på Arlanda (år 1990-1997) var vi ett stort gäng som jobbade ihop, Haggorna. Jag tänker ofta på den tiden. Vi hade alltid så kul. Det var grymma år. Det var måååånga år sen vi sågs, men den 10/11 är det dags. Jag tog tag i det, letade upp en saknad på FB och bjöd in. FAN vad kul det ska bli. Ser fram emot det massor!!

Nej, nu är jag snart framme.

Ha en bra dag i solen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards