Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Annci Hultström - 26 oktober 2012 19:42

... och jag. Eller åtminstone så länge jag färgar mina ögonbryn.

Nu har W och jag haft en middagsdejt på Tiger. Det var gott, som vanligt. När vi kom hem hoppade vi i helgkostymen och slängde oss i soffan. Nu googlar hon bredvid mig i soffan. Själv försöker jag bli varm, fryser som en hund. Det blåser ju genom märg och ben därute.

Helgens planer är nada. Än så länge. Men jag gissar att morgondagen blir en tjejdag, för känner jag min man rätt är han bakis i morgon. De få gånger han går ut går han gärna all in liksom.

Nä, nu ska jag tända 100 ljus och lägga mig under filten. Sov gott!

Av Annci Hultström - 26 oktober 2012 07:26

... och en gnutta snö på marken - mer behövdes inte för att W skulle hoppa av glädje och börja sjunga julsånger. Eller ja, julsång vet jag inte om den kallas för egentligen...

"Julschimpanser, Julschimpanser - ingen har sjungit om Julschimpanser".

Den sjunger en flicka till Nicke Nyfiken i hans julfilm. Så någon traditionell julsång är den väl inte direkt ;-).

När jag kommer till jobbet väntar en stunds jobb och sedan ett månadsmöte. Efter det ska dagen bestå av kund- och konsultbesök. Så jag ska ut och halka runt på de hala vägarna i en bil med sommardäck. Fast iofs så åker jag inte förrän vid 10.30-tiden och då kanske det blivit lite varmare.

Och ikväll är det tjejkväll som gäller. H ska ut på en Dell-reunion. Om alla kommer skulle de bli kring 50 pers av nuvarande och gamla kollegor. Trevligt!

W och jag ska gå på restaurang, det blir thai på Tiger. Sen fredagsmyyyys för hela slanten.

Vad ska ni göra? Oavsett - ha det gott!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards