Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Annci Hultström - 30 oktober 2010 21:32

God afton vänner!


I förmiddags när vi gjort oss klara åkte vi ut på shoppingtur. Presenter stod på listan. Hittade allt och begav oss därefter till Täby. Där åt vi GOOOOOD lunch, med förrätt och firade mor/svärmor/farmor som fyller i morgon. Trevligt och gott!


Sen lämnade vi W en stund och åkte till Arninge. Där lämnade vi tillbaks lite saker och köpte lite annat.


Efter det åkte vi och hämtade W och styrde kosan hemåt. På vägen stannade vi och köpte med oss thaimat (inte från Tiger, tyvärr) - smakade röv. Det är bara Tiger som går att lita på enligt oss.


Nu har vi precis sett "Så mycket bättre" och WOW - vilket program. Underbar programidé. Ska sen film nu, ihop med lite popcorn. Sen blir det bingen där jag hoppas få sova aningen längre i morgon.


Önskar er alla en god natt med idel fina drömmar!!

Av Annci Hultström - 30 oktober 2010 08:28

... "vakna-tidigt-ligan" idag. Så det så David     !


Han påstod nämligen igår att Wilma skulle vakna först, sen han. Men nä... här vaknades det låååååångt före tuppen idag (när han vaknade vet jag iofs inte, de sov ju inte här, men jag tvivlar på att han vaknade så tidigt). Wilma kom nämligen och väckte mig 06:35. Precis den tiden jag hade lust att vakna efter att ha somnat kl. 01:10. NOOOOOOOOOOOOOOOT! Hon ville bara säga att hon skulle gå och se på TV. Jaha, so what kände jag... Jag försökte tala om att det var väääääldigt tidigt, men hon kunde inte somna om. Inte jag heller således. Låg dock kvar ett stund, gick upp vid 8. Så nu väntar en härligt lång dag, fylld med aktiviteter och huvudvärk. Oj, jag låter riktigt positiv. Tycker ni inte ?!


Nä, nu ska jag producera kort. Sen blir det frulle. Men vi hörs senare. Ha en fin lördag tills dess.

Av Annci Hultström - 30 oktober 2010 00:35

... de är riktigt trevliga Sofie & David. Vi har mycket gemensamt, mycket att prata om, skrattar mycket. Ja, skittrevligt helt enkelt. Tänk att det blev så... ett par man morsat på ibland, inte mer. Och så tussar barnen ihop oss och allt stämmer. Kul!! Tack barn!! Tack Sofie & David för vänskapen!


Vi har ätit gott, druckit gott, planerat inför Ullared. Ja, allt vi skulle göra blev gjort.


Så nu är det bara att hoppa i bingen och sooooova. Hoppas det blir en lång, ostörd, skön natt. Har dock lite tankar som kan störa... mamma ligger inlagd på Ackis. De vet inte vad det är, någon infektion i buken vad det verkar. Får veta mer i morgon hoppas jag.


Sov gott & dröm sött. Vi hörs senare. Idag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards