Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Annci Hultström - 26 oktober 2010 20:30

... ska jag ha släckt lampan idag. Jag är sjuuuukt trött och i morgon ska jag ju på bio. Då vill jag inte riskera att somna. Vore ju synd om jag tappar huvudet och dregglar på Sofie´s axel  


Vi ska se "Eat, pray & love" (Lyckan, kärleken & meningen med livet). Innan det ska vi kasta i oss lite käk. Ser fram emot det... en bra film å trevlig sällskap = nice!!


Nu sitter jag och ser på "I form med Anna Anka". Hon visar en annan sida tycker jag än innan. En ödmjukare sida. Men det är väl för att det inte handlar om henne, hon är inte i centrum. Men sicken gnällspik hon har att göra med. Hmmm...


Förresten... När jag handlat åkte jag för att hämta W & John. De skulle till sin gympa. Packade in de i bilen och åkte. Väl där möttes vi av en lapp på dörren: "Inställt". Alltså, jag varnar bara för "Sweden sports academy". Sämre organisation får man leta efter. Skitföretag. I alla fall Upplands Väsby sektionen. Kommer att leda till ett å annat mail till dom. Blä!!!


Nej, nu avslutar jag. Ska gå och göra ett mellanmål och sedan göra mig klar för sängen.


Önskar en riktigt god natt. Sov gott & Dröm sött. Hörs i morgon!

Av Annci Hultström - 26 oktober 2010 16:15

Jag kommer nog banga träningen idag. Känner mig helt slut... Vet att det känns skönt efter, men f*n... boxningspasset är ju grymt och kräver mängder med energi. Så, ja... vi får se. Tränar jag inte idag så blir det inte förrän till helgen. Som sagt, jag får se...


Nu slutar jag snart. Då bär det av till Ica Maxi för lite shopping och sedan direkt för att hämta barnen för vidare transport till gympan. Får se hur delaktig W kommer att vara. Hon hade rejält ont i snoken i morse (ser ut som en liten boxare med sin dubbelt så stora näsa) och då är väl inte basket (som står på schemat idag) den bästa sysslan antar jag. Risken för en ännu större snok är rätt överhängande.


Kollade igenom kalendern idag. Vi har så mycket kul som väntar framöver... ett par kalas, Gotland, Ullared, pedikyr med efterföljande middag med svägerska & svärmor, Norge-besök, hemlig tillställning (ja, inte hemlig för mig utan för mor & far). Så vi kan ju säga såhär - väldigt snart är det jul!! Har du något kul att se fram emot i höst (Lotta - du behöver inte nämna dryga 3 veckor i Marocko - de är jag väl medveten om )?


Nä, nu avslutar jag. Ska plocka lite här å sen gå H E M!


Önskar en skön kväll tills vi hörs igen. Senare!



Av Annci Hultström - 26 oktober 2010 08:22

God morgon på er!


Har ni sovit gott? Det har jag... eller ja, gott de stunder jag inte varit vaken. Sov på soffan (bäddsoffa) i natt för att få sova ostört, men vaknade några gånger. Hade iofs inget större problem att somna om. Däremot vaknade jag på morgonkröken, ville veta vad klockan var, kollade på mobilen. Död! Startade om. Vägrade. Gick upp å kollade i köket. 05:40. Vågade inte somna om larmlös. Så jag kollade på TV. Nyhetsmorgon. Hann se Brolle, så dagen är räddad! Läcker kille det där.... mums   !!


Så här såg det ut igår, efter mitt sista inlägg:

(ursäkta dålig bild - mobilkameran suger, som resten av mobilen)


Ser ni 999 inlägg gjorda, så detta är alltså mitt 1000:e. Det skålar vi på tycker jag:


        


Tänk att 1000 inlägg har gått så fort. Och jag trodde seriöst inte att jag skulle tycka att det var så kul att skriva. Men det blir bara roligare och roligare. Självklart är det torka vissa dagar, men i det stora hela är det alltid kul att skriva. Så frågan är, hänger ni med under de kommande 1000??


Nu, dagens vikt:


Nuvarande vikt: 79,1 kg

Skillnad: -0,7 kg

Total viktnedgång från start: 44 kg


Så, sakta men säkert blir det mindre kvar av mig. Och, ja... det är bara helt underbart. Skulle ta på mig en undanstoppad kofta idag. En ullkofta efter pappa. Men den var som ett hav. Skulle ta den för att det varnades för iskyla INNE idag (ventilation å värme avstängt för renovering). Hade inget annat lika varmt att ta på, så jag tog en ullfilt med mig. Den får jag ta till när (om) det blir så kallt.


Nej, nu kallar damernas på mig. Men ni vet - vi hörs sen. Ha en underbar tisdag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards