Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Annci Hultström - 1 oktober 2010 22:20

Ja, nu är jag både mätt å trött. Ska bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går till sängs. Vi var på plats kl. 17. 15. Då bytte vi snabbt om och gick ner till relaxen. Där bubblade vi en stund. Sen gjorde vi oss klara för middag. En 2-rätters ingick, så det blev toast skagen och därefter kalvfile. Jag å W delade, blev alldeles lagom. Nu ligger vi i sängen å softar. Har just avslutat en drink... och som sagt - TRÖTT!! I morgon blir det god frukost och sen SupersnällasilverSara. Ser fram emot det. Nä,nu - sova. God natt å dröm sött!

Av Annci Hultström - 1 oktober 2010 12:46

Nattens sömn blev sådär...fick en liten sängkompis mitt i natten. Denna lilla vän lekte elvisp. Och med en sån i bingen sover inte jag så gott. KAnske kan jag sova en stund i bilen. För nu drar vi mot Tranås. Har ätit lunch på donken och ska bara hämta upp H. W sa förresten att vi ska till Fågelö...Tranås...Ja, ni är med på den va?! Hon var ju med på jobbet igen och charmade alla som vanligt :-). Nej, nu ska vi dra. Hörs igen! Ha en toppenfredag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards