Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Annci Hultström - 12 oktober 2010 22:21

... sova, sova, sova. Säng, säng säng... sova, sova, sova.


Ja, roligare än så blir det inte nu. För jag är trött. Det där ki-box-passet får en att känna att man lever. Men fan så kul det är!! Det blir en stående punkt framöver. Grymt kul. Och ruskigt jobbigt. Men skönt. Och, sa jag kul??


Nä, nu - sängen. Vi hörs i morgon. Sov gott alla fina och dröm söta drömmar!

Av Annci Hultström - 12 oktober 2010 13:14

Nu är mötet med chefen klart. Och jag fick fast anställning. En skön trygghet!! Både de och kunden är så nöjda med mig. Chefen sa att hon sett sidor av kunden hon inte trodde han hade... Han hade t.o.m berättat om att W varit här och hur charmerande hon är... och att han gett henne en docka. Kul som attans att vara så omtyckt. Det kickar egot ännu mer!!


När jag började fick jag ju inte den lön jag begärde, men däremot ett löfte om ett lönesamtal vid detta möte. Så det tog hon upp och jag sa mitt anspråk. Hon skulle tala med sin chef och återkomma till mig om det innan fredag. Håll tummarna nu!!


Nä, hörrni... jag skulle bara kika in lite snabbt. Måste fortsätta med kundregistret.. Men vi hörs ju igen. Senare.

Av Annci Hultström - 12 oktober 2010 08:25

   ...på jobbplanet avgörs idag. För min chef kommer hit idag för mitt "provanställningen-är-över-samtal". Först ska hon prata med kunden och sen med mig. Men om jag ska vara ärlig så är jag inte det minsta orolig. Dels för, som jag skrev förra veckan, att beskedet borde kommit senast fredag då. Men åxå för att jag vet att jag gör ett bra jobb och att de är nöjda här. Kunden kom f.ö. förbi nyss åxå och sa: "Det är dags för möte om ditt öde idag och hade du inte fått vara kvar hade du redan fått hört det från mig". Ha, ha... han är så söt!


God morgon förresten! Har du sovit gott? Det har jag, men en tidig kväll till behöver jag känns det som. Så så får det bli. Men innan dess ska jag träna, ki-box står på schemat. Det betyder att jag inte kommer kunna röra armarna i morgon. Så var det sist. Kanske ska jag stretcha lite bättre/längre för att slippa. Kan vara värt att testa.


Dagens vikt uteblir... glömde bort det i morgon-stressen. Kom på det när jag tagit på mig kläderna och hade inte tid att ta av dom igen. Så i morgonbitti får det bli istället. Så kika in då igen, om inte förr, om du vill veta resultatet.


Nej, nu ska jag äta min frukost. Bidde en macka från restaurangen idag. Hann inte göra i ordning en hemma. Var lite för trött och jag prioriterade håret   .

För ni minns väl bilden jag la upp tidigare på mig en morgon efter att jag lagt mig med blött hår?! Så kan jag inte möta någon, så är det bara. Ja, håll tillgodo - här kommer den igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards