Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Skriver shoppinglistor + söööööööt

Av Annci Hultström - 21 oktober 2010 10:01

Hej världen!


Inatt  har jag sovit som en prinsessa. 8 sköna timmar. Till en början på spiken, men den rök efter en timme. Alltid en timme. Konstigt. Är det så länge kroppen accepterar den?!


Vaknade innan klockan. Det var tur, för jag läste på Aftonbladet (i mobilen, sittandes på toa) att det varnades friskt för ishalka. Så jag rappade på och lämnade hemmet 20 minuter tidigare än vanligt. Men halt... nä, inte någonstans. Så jag var på jobbet 35 minuter innan jag började. T.o.m så att folk reagerade att jag var så tidig. Tog det lugnt. Åt frulle. Pysslade runt lite. Skön start.


Nu har jag, under en stund, roat mig med att surfa på Ullareds egen BLOGG och skrivit ner lite tankar kring vad vi måste (behöver/vill) köpa när vi åker dit. Har redan fått ihop 30 punkter och då är jag långt ifrån klar. Ska ju försöka köpa en del julklappar där åxå, så jag ska se till att driva in önskelistor pronto.


Ikväll blir det löpning på bandet. Sticker nog ner direkt när H kommer hem. För äter jag med dom och sedan går, då får jag håll. Det vet jag.


Måste berätta en sööööt sak åxå... en på jobbet hade varit barnvakt åt sitt sjuka barnbarn häromdagen. Mamman skulle iväg å pappan jobbade. Innan mamman gick sa hon till den sjuka 7-åriga sonen att hon skulle ta med hans gamla slitna skor och slänga. Det var hans favoriter, så han protesterade. Men hon sa att de verkligen måste slängas. Då bad han henne vänta och sprang iväg. När han kom tillbaks hade han en lapp i handen som han stoppade ner i skon. Där hade han hade ritat ett hjärta och skrivit "Hej då". Ta farväl av ett par skor. Så söt! Wilma "styckade" sina som farväl... klippte sönder dom. De är olika de små liven. Det är ett som är säkert.


Nu ska jag göra ett par knop här igen. Men ni vet - vi hörs igen! Ha en toppendag tills dess.

 
 
Ingen bild

Karro

21 oktober 2010 11:36

Hello, hoppas att allt är bra:) När ska du till Ullared? Jag ska dit den 6:e november, ses vi då? Hoppas;) Kram från Karro

Annci Hultström

21 oktober 2010 13:13

Hej Karro!

Allt är toppen. Med dig med förstår jag... VD & husägare. Wow, superkul!!

Vi kommer inte att träffas på GeKå´s dessvärre. Den helgen ni åker är vi på Gotland. Vi åker helgen efter, den 12-14 november.

Men det tål säkert att upprepas... kanske kan göra en tjejgrej av det någon gång?

Må gott! Kram / Annci

 
Ingen bild

Karro

21 oktober 2010 14:03

Skulle vara supermys att åka på en liten tjejtrip:) Har varit där två gånger nu och det har varit supermysigt, man får ju ta det för vad det är;)Fin camping också.

Ha det så trevlig på Gotland. Ni får komma och hälsa på i vårt nya hus när vi har bott in oss lite.

Stor kram och hälsa H & W

Annci Hultström

21 oktober 2010 15:02

Absolut, det får vi planera in till våren.

Vi ska bo här: http://www.apelvikstrand.se/?id=7197&cid=8956. Ser kanonfint ut. Återkommer med rapport om verkligheten sen :-)

Absolut, vi kommer mer än gärna!

Hälsa hem du åxå!

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards