Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Jag bara...

Av Annci Hultström - 14 juni 2011 13:15

... älskar det här stället!!! Jobbet alltså. Folket här är så rara och dom får mig att trivas så bra.


Och Adecco - de är åxå helt fantastiska som bemanningsföretag. De spelar i en helt annan liga, en grymt mycket högre liga, än de andra bolag jag jobbat för gör (gjorde). Framför allt det sista... Addici. Dom hoppas jag konkar en dag, för de hade absolut NOLL personalpolitik.


Så det är med glädje jag åker till jobbet. Varje dag faktiskt. Visst kan även jag vara trött och tänka att det skulle vara skönare att duna vidare... men det glömmer jag så fort jag kommit hit. Och det är en skööööön känsla!


Mer att glädjas över är att   skiner även idag. Kan det vara så att vi ska få en repris på förra sommarens långtidsvärme?  Jag hoppas i alla fall det *njuter*.


På jobbet känns det f.ö som att sommarlugnet börjar lägga sig, så jag har tagit med mig en korsordstidning. Lika bra det, så inte hjärnan blivit fullständigt förslappad när hösten väl kommer.


Idag blir det hämtning av barn och sedan upphämtning av ett stycke kompis till W. De ska leka en stund var tanken. Det var i alla fall W´s önskan i morse. Får se vad kompisen säger... mamman till densamma skulle återkomma.


Själv tänkte jag köra en repa med dammsugaren idag och sen ge mig ut på veckans första löparrunda. En kvart säger schemat. Får se sen vad jag säger om det. Känner mig faktiskt lite tung i benen idag med... men bättre till mods, så det ska nog gå bättre i alla fall.


Ha en fortsatt bra dag, vi hörs sen!

 
 
Carina

Carina

14 juni 2011 19:33

Undebart att få trivas på jobbet och att gå dit varje dag med glädje.
Det har jag också gjort,men nu är det med tunga steg....

Kram till fina Annci

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

14 juni 2011 20:40

Det förstår jag vännen. Och som sagt - jag hoppas allt reder upp sig.

Tänker på dig!

Kramar i massor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards