Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Annci Hultström - 15 juni 2011 20:15

Ligger under två filtar i soffan och har tittat på det där bröllops-tävlings-programmet på TV4. Och naturligtvis så kom tårarna... jag och bröllop - då blir det så... men i det här fallet "hjälpte" det till med en låt som spelades. Klicka HÄR och lyssna (glöm inte ljudet). Till det kan man ju läsa texten... bara den i sig är HELT underbar.


Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu


Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så


Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag


Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit


Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår


Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag


Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag


Vad vore jag
utan dina andetag


Mmmmmm *njuter*.


Bestämde mig för att inte springa idag. Tänkte att om jag kör på för mycket kanske jag tröttnar. Iofs ska man kanske fånga upp känslan när det väl är här. Men nä... jag väntar tills i morgon.


Och köra snabeldraken tänker jag inte heller göra idag. Så soffan blir det. Ska nog se ett avsnitt till av Nittileaks tror jag. Kul program. Och programidé.


Önskar en god natt redan nu, för jag kommer inte att återkomma. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 15 juni 2011 15:00

Idag är det onsdag. Veckan mitt och s.k lill-lördag. Det innebär partyyyyyyyy. Eller nä... inte ett dugg faktiskt. Ska hem, hämta W, laga middag och... springa. Tror jag. Är ju inte dags förrän i morgon, men jag tänkte slänga in en bonustur. Det kan ju inte skada. Sen måste jag iofs dammsuga åxå (blev inte av igår). Eller ska man kanske börja leva efter det här mottot som jag stötte på idag:

(bild lånad från google)


Vore på ett sätt skönt att kunna tänka så. Men nä... jag skulle få kli på kroppen av att behöva vada i skiten tillslut. Så det får helt enkelt bli ett varv med snabeldraken.


Sov förresten som en ruuuuuuuuumpa i natt. Vaknade minst 10 gånger. Men jag somnade iofs om supersnabbt, så det gjorde inte så mycket. Fast jag undrar ju varför... och insåg nu att det ska vara fullmåne idag. Kanske var en anledning?! Och H kom ihåg en dröm. Det brukar han aldrig göra. Kanske åxå berodde på den annalkande fullmånen. I drömmen tappade vi f.ö bort vår systemkamera och jag blev jätteledsen. Undrar vad det betyder?


Nej, nu ska jag gå på toa. Har försökt flera gånger, men får en vänt precis då. Såklart.


Hörs senare. Ha det så bra tills dess!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards