Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Annci Hultström - 17 juni 2011 15:45

... kom Magnus nyss med en bulle till mig. Satt här och var sååååå sugen. Sugen på något annat än en knäckemacka. Jag bönhördes och fick äta en bit gudomlig bulle istället. Men den lade sig lite "fel" magen, det ska jag erkänna. Gissar att det var för att det var en bulle av den "tyngre" sorten. Så just nu gäspar jag och hjärtat slår snabbare än vanligt. För att råda bot på det har jag tagit tag i att sortera lite papper som jag lagt på hög. Trist. Men allt för att hålla mig vaken. Skulle inte se speciellt bra ut med en receptionist som sitter och sover.


Appropå sover (snygg övergång va?) så sov de båda små hela natten. Gick kanonbra. Och de vaknade spudlande glada. Härligt! Och inte var det något strul med iordningfixandet av de båda heller. Flöt på så bra. Så bra att vi var i tid till dagis till å med :-).


När jag slutat blir det till att jala på illa kvickt hem. Där väntar sedan fredagsmys på hög nivå. Grillad fläskfilé med en kall sås. Till det smörsvängd färskpotatis + ett glas rött (eller två).  Låter det som en repris så stämmer det... en favvis i familjen Hultström. Efter det blir det film, med cheez doodles. Detta i den utbäddade soffan. Mmmmm... passar väldigt bra idag känner jag... zzzzzz...


Nä, nu avviker jag. Papprena väntar... men vi hörs (kanske) senare. Ha en fortsatt skön fredag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards