Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

JA, vad ska man säga??!??!!!?!

Av Annci Hultström - 17 juni 2010 20:26

Om det är några som det sällan går som det är tänkt för, så är det för oss... Naturligtvis var diskmaskinen transportskadad. Exakt samma sak hände när vi fick hem får tvättmaskin.


Och att det ingick installation hade jag helt missuppfattat... så han lämnade maskinen och åkte. 10 minuter senare när emballaget var av såg vi det. Halva ena sidan var intryckt. Vi hann ringa butiken innan de stängde. Så de skulle ringa i morgon för att boka upphämtning av trasig/lämnande av ny. Men att få den innan helgen är väl att verka naiv... Suck... blir så trött.


Idag har jag dumpat fett. Och med det lärt mig en sak - Jag, Annci Hultström, kan efter open inte äta formfranska. Det är bara att inse att det faktiskt är så. De få gånger jag ätit det (rostat eller som varm smörgås) så mår jag piss. Och så även idag. Det var nämligen önskat blodpudding och det kan jag inte heller äta (det började dock innan open... får sura uppstötningar av det). Så jag gjorde mig en varm smörgås. Men det var alltså ingen hit. Det var bara att gå å lägga sig... blev astrött och hjärtat slog hårt i dubbel hastighet. Släppte väl efter en halvtimme.


Ont i halsen har jag fått åxå. Å yrsel (det är nog trötthetsrelaterat förvisso).


Ja, nu hör... ingen vidare eftermiddag. Ska snart lägga mig tror jag och då är det bara att hoppas på att morgondagen blir bättre.


Nej, nu ska jag fixa ett par saker och sen blir det tidigt i säng.


Så jag önskar er redan nu en God natt, sweet dreams!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards