Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Annci Hultström - 30 oktober 2013 17:44

... av fredag i kroppen sitter jag nu på tåget till Norrköping. Fredag betyder fredagsmys. Eller hur?! Så detta har jag framför mig:


På jobbet har jag haft en riktigt bra dag. Haft ett one-to-one med min chef och åh... magkänslan är så sjukt bra. Det kommer bli beyond kanon det här. Kan faktiskt bli lite rörd när jag tänker på hur bra det känns och att det kan komma nåt så gott ur nåt så ont...

Nu till nåt annat... Tåg. När jag bokade resan var det billigare att åka 1 klass än 2 klass. Är inte det konstigt?! Så nu sitter jag här. Med röven i en feting-fåtölj. Och med ett glas vin i näven. Man borde tveklöst åka mer tåg. Det är ju asskönt (om man bortser från locket som blir i öronen ibland). Och åker man två kan man ju umgås på ett helt annat sätt.

Nä, nu ska jag löka. Vi hörs igen. Tjing!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards