Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Annci Hultström - 2 oktober 2013 23:03

... inslagen i papper av W. Se här:


Sötnosen vår!! Det är sånna gånger jag får lite ont i hjärtat för att jag skäller över småskit ibland.

Efter frukosten i morse och lite senare avvikning av gästerna placerade jag min slitna kropp i soffan och såg tre avsnitt av "Midwifes". Helt ok serie, men den gjorde inte mycket gott för hälsan. Halsen gör ondare nu och febern ligger på strax under +38.

Men trots det SKA jag på intervjun i morgon. Får ta och gå upp extra tidigt så Ipren och Alvedon hinner verka. Och nattsnoret förintas. Med lite smink hoppas jag se ut skapligt som vanligt.

Åker med H dit. Det ligger i närheten av hans jobb. Sen hämtar jag bilen och susar hem till soffan, för då ska jag vila mig i form till nästa "event" - en helg i "Drömmarnas trädgård" (=Annsjön). Avresa på fredag. Jag vill, jag vill...

Nä, nu väntar sängen. Men först en bild... På mig och en mycket, mycket kär vän:



God natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 2 oktober 2013 09:14

... usel nattsömn (pga snuva och halsont), ligger jag nu febrig i soffan och tittar på första avsnittet av "Call the midwife"... en serie på Netflix, som handlar om barnmorskor i 50-talets London. Tycks vara bra. So far.

Gästerna har ännu inte kommit ner, men det är nog bara en tidsfråga. Så jag ska nog masa mig upp och börja med frulle.

Önskar er en fin dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards