Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Annci Hultström - 27 oktober 2013 22:39

... härlig och energigivande helg det har varit. LOVELY!

Efter grillen igår drog vi till Ikea och hittade allt vi skulle noch lite till. Väl hemma gjorde vi oss klara och åkte till fam J. Där åt och drack vi gott. I flera timmar. Thai-planering blev det åxå. 102 dagar till avresa... :-).

När jag vaknade i morse hade jag sovit 8,5 sköna timmar. Och ändå var klockan bara 7... så jag låg kvar och lökade. Efter en stund kom W och då fnissade vi läääänge åt det här:


Efter frullen lämnade vi W själv en stund (blev en timme) och drog till Rusta. Måste testa henne och det gick finfint. Duktig prinsessa!!

När vi kom hem stack hon ut för att leka och jag gjorde mig klar för inspelning av "Så ska det låta". Fick frågan, om jag ville med, i fredagskväll. Och JA, såklart jag ville. Tack söta, fina Eva (fd kollega) för att du tänkte på mig!!!!

Vilka artister som var med får jag inte säga, men jag lovar att hojta till när det ska sändas. Om inte annat för att ni inte ska missa my 60 minutes of damer. Typ. För jag hamnade på rad 1, snett bakom flyglarna. Snubben som värmde upp publiken meddelade oss som satt just där att hålla humöret uppe lite extra, just för att de platserna ofta är med i bild. Så ja, det var ju bara att ösa på vklappade faktiskt sönder armen. Fick en jobbig sträckning... men det var det värt!!!


Nu ska jag knyta mig, drömma fina drömmar och sedan vakna utvilad. Sov gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards