Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Annci Hultström - 1 oktober 2013 22:55

... jättegod. Alla åt med god aptit. Härligt!

Öppnade även en försenad födelsedagspresent jag fick:

En pajform från Lot's living. Underbart fint!! Tack snällaste ni <3.

Nu kollar vi på "Orange is the new black". Från början. Torhild är fast ;-).

Strax blir det bingen. Sömn gör ju underverk för förkylningar. Så: God natt!!

Av Annci Hultström - 1 oktober 2013 16:54

... man vill fördriva kan man gå till AF. För där var det lätt gjort. Precis när det blev min tur var det dags att lägga i mer i parkeringsautomaten. Såklart. Så tantan fick mitt körkort för att påbörja och jag sprang (eller snarare lufsade) och fyllde på. Efter det tog det kring 30 min innan jag var klar. Men nu är det gjort och nästa möte är om 4 mån. Typ. Allt sker på nätet och via telefonkontakt numera. Skönt på sitt sätt.

Resten av dagen har varit kolugn. Mår inget vidare alls... prutt... Men en sak fick mig att må lite bättre - en vän som ringde och pratade bort en stund berättade nåt som fick mig att skratta ett högt och hjärtligt "Mowhahaha"-skratt. Kommer leva länge på det ;-)

Nu ska jag laga lasagne. Vad ska ni äta?!

Av Annci Hultström - 1 oktober 2013 07:01

... igen, eller IIIIIINTEEEEE, FÖRBANNADE JÄVLA förkylning!!! Dra åt skogen med dig!!!

Sa till Thorild, igår morse, att det kändes som att snuvan blitt värre och att jag funderade på om ett läkarbesök kanske var på sin plats. På kvällen fick jag ont i halsen och i natt har jag vaknat typ 30 gånger för att jag inte kunnat svälja eller andas. 2 rätt visentliga saker...

Så på torsdag kommer jag förmodligen få gå på intervju fullproppad med Ipren och Alvedon.

Och på fredag... ja, då SKA jag vara frisk. Så det så. För då åker vi till Annsjön för en myshelg.

Nu har jag just utfodrat barnet. Sen ska hon kläs, ordentligt, för idag väntar naturskola hela dagen. Ute. Så matsäck är gjord och ryggan är packad. Själv ska jag lägga mig en stund igen när hon är lämnad.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards