Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Annci Hultström - 11 oktober 2013 18:33

... SKÅL och grattis till mig!!


Det borde ha varit skumpa i glaset, men nä... det gick inte ihop med tacos. Så rödvin finge det bli.

Men i morrn... då...

Idag har jag inte gjort många knop. Legat på soffan, sovit 1,5 timme, googlat på diverse, småplockat lite och till sist övervakat W när hon - HELT själv - gjorde middagen. Hon tillåmed stekte färsen själv. Duktig tösabit!!

Min blivande chef ringde förresten. Vi kom fram till att jag, om Gud vill och byxorna håller, börjar redan på torsdagen. Det beror på hur snabbt de får in mig i rullarna. Btw så var hon väldigt glad att jag tackat ja. Det är jag med. Känns bra i magen det här!!

Nu ska vi se på "Världens barn-galan". Önskemål från den lilla i familjen. Och mig.

Skål. Igen.

Av Annci Hultström - 11 oktober 2013 07:54

... the "good" old days... En vak-natt. Har sovit max 3 timmar. Herregud, så många tankar som kan florera i huvudet på en och samma natt. Så det blir nog ett par timmar i bingen så fort barnet är lämnat i skolan. Dvs snart.

Lite senare ska jag nog ge mig på att gå en liten promenad. Det kanske är bra med friskluft, även för bihåleinflammation. Eller?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards