Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Annci Hultström - 17 oktober 2013 20:00

... dom, kesoplättarna:


Det gick alltså åt skogen. Smeten fick mängder med mjölk, men fortsatte hålla sig i cementstadiet. Så jag slängde faktiskt allt (efter en provplätt som blev as-skum och mindre god) och fräste på lite hemgjord pytt. Nästa gång tar jag nog mjöl ändå. Känns säkrast så.

Nu ska jag faktiskt placera mig i soffan. Är jättetrött idag, av någon outgrundlig anledning. Så det blir nog en tidig kväll åxå... Zzzzzz...

Av Annci Hultström - 17 oktober 2013 17:21

... var det signat och klart. Här är det jag ska börja:


Det är ett företag som hjälper t.ex läkemedelsföretagen att snabbare få fram de intyg m.m som behövs för att utveckla mediciner. Så man kan säga att dom (eller ska jag kanske säga vi?!) hjälper folk att bli friska alternativ få en bättre tillvaro som sjuk.

Det känns som ett företag jag kan stå för. Verkligen. Så jag ser så mycket fram emot att bli en av dom!

Började dock dagen med att hämta ut biljetter och gå till banken. Efter det bar det av till käftis (nej, jag hade tydligen inte skött mig... 3 hål... som jag inte känt av det minsta... funderar på att ta en second opinion) och sedan lunch med min vän C. Vi "åt" i 2,5 timme. Mycket, mycket trevligt!!

Ja, sen for jag alltså till Icon och nu ska det produceras pannkakor. Och kesoplättar. De sistnämnda med kruska istället för mjöl. Får se hur det blir. Är skeptisk. Känns som det blir nåt som kommer kunna användas som lerduvor. Eller diskusar. Hmmm...

Av Annci Hultström - 17 oktober 2013 08:43

... start den här dagen fick. Detta kom nämligen till mig som sms, i ottan, från min fina vän T:


Så sant, så sant! Pöss pårä darling!

Nu har jag ätit en sund frulle. Trodde jag tills jag räknat ut kcal på limpan jag bakade igår. 150 kcal/skiva 3850 kcal för limpan). Herregud! Det får bli en skiva på helgen, som lyxföda.


Nu ska jag bege mig in till den stooooora staden för första gången på över en månad. Ska till banken, käftis, Åhléns (lunch med en vän) och slutligen ett Ticnet-ombud. Ska hämta ut biljetter till Gardell som jag och svägis ska gå och se den 5/12.

Önskar er en finfin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards