Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Annci Hultström - 28 oktober 2013 19:18

... fick jag gå hem lite tidigare, vilket resulterade i de här två busarna:


När vi var klara fick den här godingen stoppas i duschen. Hon var lika orange som en pumpa (ja, det här var precis i början... innan urgröpandet):


Kärnorna rostade vi och de var riktigt goda.


Förresten... idag presenterade jag mig på jobbet. Och bjöd på kaka. Det gick hem ;-).

Nä, nu... mys. Njut er måndagskväll. Det ska jag.

Av Annci Hultström - 28 oktober 2013 07:58

... vad jobbig när ett lååååångt inlägg försvinner för att app-fan stänger ner sig... grrrrr!!

Nåja, jag börjar väl om då. Tid har jag ju, eftersom jag åker buss idag och köerna började nu, innan Kista.

Vad jag skrev var att jag har ont som f*n i min arm. Har haft svårt att sova i natt och att platta håret var en bedrift. Tänk så det kan bli av en onaturlig mängd applåder... får käka lite Voltaren och hoppas det går över. Snabbt.

Så är det alltså måndag och jag är grymt taggad för en ny arbetsvecka. Den blir iofs lite kortare, för jag är ledig torsdag + fredag. Min kära svärmor fyller 70 år och hela gänget ska dra iväg och bo på hotell. I Norrköping. Ska bli trevligt att få rå om alla utan att någon behöver vara "fixare". Och visst har jag väl en snäll chef som gav mig ledigt, trots att jag nyss börjat? Hjärtligt TACK säger jag.

Nä, hörrni - ha en finfin måndag. Och håll i hatten, för stormen är påväg. Min har redan blåst av...


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards