Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Annci Hultström - 8 oktober 2013 23:17

... huvudvärk och ett omänskligt tryck i överkäkens tänder är det tänkt att jag ska sova nu. Går sådär. Skulle kanske tagit en av mina operations-morfin-piller istället...

Nåja, säger god natt ändå och hoppas det stämmer!

Av Annci Hultström - 8 oktober 2013 18:16

... inte klokare den här gången heller. Eller jo, egentligen... för jag fick massor av info om tjänsten. Och jag fick även en titt på lokalerna. Superfint. Och lugnt. Men nu blir det lite väntan igen dårå. Hon hoppades ha besked innan helgen. Det hoppas jag med kan ni tro.

Nu håller jag på med middagen, men efter det blir det idel vila. I dagarna två. Kommer sjukanmäla mig i morgon, så jag blir frisk på riktigt någon gång.

Av Annci Hultström - 8 oktober 2013 14:13

... för den tredje och sista intervjun. Känner mig lite nervös faktiskt. Men det är nog för att jag inte är helt på topp.

Efter S:t Göran (allt var bra f.ö lite vätska bara... och hålet var ytligt = inget bråck) skulle jag ha tagit en tur på stan, men nä... orken fanns av förklarliga skäl inte. Så det blev hem för en tupplur istället.

Och nu är jag alltså här. Gissar att jag är klar vid 15.30 Då hoppas jag på att veta mer. För vänta är inte min grej...

Av Annci Hultström - 8 oktober 2013 09:52

... hos farbror doktorn. Precis som väntat. Och han kunde snabbt konstatera bihåleinflammation. Precis som väntat. Så nu ska det ätas en hästkur (6 st 1 grams kåvepenin/dag + dubbel dos kortisonnässpray) i en vecka. Hoppas innerligt att det försvinner snabbt, för den här värken är f*n inte rolig.

När jag var där nere kom en pappa med sin dotter. Han skulle anmäla henne i kassan, men kom inte ihåg vilket år hon var född. Att glömma de fyra sista är väl en sak... men året?!?! Han visste att hon var 3,5 men kunde inte koppla det till att hon var född 2010. När 2003 kom han fram till... tills han ändrade sig till 2009... Tillslut sa en syrra-student att om hon är 3,5 borde hon vara född 2010. Och se, då fanns hon i systemet. Suck...

Nä, nu ska jag slutföra min frulle och sedan åka in till St Görans för ett ultraljud på den onda lilla maggen.

Tjing!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards