Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Annci Hultström - 31 oktober 2011 21:45

Sådär ja... då tar jag mig tid till en stund vid datorn. Egentligen borde jag inte, har huvudvärk. Den blir sällan bättre av det. Men, men... några rader måste jag bjussa på.


Jag lär ju fortfarande upp på jobbet. Det går kanon. Hon är verkligen "med" och det gillar jag. Skarpt!


När dagen var till ända åkte jag hemåt för att hämta W. Därefter följde kvällsritualen... middag, småfix och nattning. När hon sov satte jag mig och började googla barnkalas. W vill ha ett lite speciellt kalas i år och när vi föreslog en sak studsade hon av glädje... så så får det bli. Vad? Det får ni inte veta nu...


Nu är tvättmaskinen beställd åxå. Kommer på torsdag. Skönt. Då blir det ordning på torpet igen.


Förresten, insåg just att jag inte skrev något igår. Hann inte helt enkelt, för jag bakade HELA dagen. Från kl. 11 till kl. 17:30. 7 olika sorter blev det. Jajamän, en äkta kafferepsvarning på det. Lyckliga dom som kommer att få smaka säger jag bara, för allt såg så gott ut. Eller vad säger ni?


Starten:

 


Min mage... nä, just det... det är ju bulldegen: 

 


Det färdiga resultatet, vaniljbullar och kanelbullar:

 


Dumlegrottor. Som Hallongrottor, men med dumlekola i mitten istället:

   


Tigerkaka:

 


Kladdkaka med kokostosca:

 


Här är allt, packat  klart:

 


Utöver detta blev det även kolakakor och chokladsnitt.


Jobbade på bra, som synes... så bra att jag även jobbade "på egen arm". Resulterade i en schysst brännblåsa:

 


Här är en bild från lördagskvällen:

Jag somnade gott bredvid W i soffan. Efter 2,5 timme vaknade jag och förflyttade mig till sängen. Där somnade jag på en gång och vaknade inte förrän kl. 10:20. 11,5 timmes sömn. Det var ett tag sedan ska jag säga. Behövde det med andra ord. Som nu... nu måste jag åxå sova. Så god natt och sov gott!!  

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards